Sześć miesięcy po wprowadzeniu do użytku rowerów, Uber zauważył, iż nowi użytkownicy, którzy korzystają w San Francisco z rowerów elektrycznych „Jump”, chętniej niż do tej pory rezygnują z podróży samochodem.

Innymi słowy, Uber sam stworzył sobie konkurencje – firma jednak twierdzi, że jest to jej duży sukces.

infoplanet ekologia uber i rowery elektryczne jump.

– To zjawisko ma pozytywny wpływ na jakość życia w mieście, redukcje korków i emisji CO2. To bardzo ekscytujące – powiedział Andrew Salzberg zarządzający polityką transportową i badaniami w Uber.

Firma nie jest osamotniona w takim podejściu. Działacze proekologiczni stwierdzili, że odkrycia korporacji pokazują, iż ludzie z radością zastąpią „cztery koła dwoma”, jeśli tylko będą mieli taką okazję. Wszyscy mają nadzieję, iż działania firmy pomogą w złagodzeniu przepisów odnoszących się do obowiązującego w San Francisco ruchu motocyklowego.

infoplanet ekologia uber i rowery elektryczne jump.

Uber zaczął wprowadzać jednoślady do użytku w lutym, kiedy pozwolił użytkownikom rezerwować przejazdy na rowerach elektrycznych za pomocą swojej aplikacji. Od 1 lipca ilość użytkowników rowerów na platformie Uber wzrosła o 15%, jednocześnie ilość podróży samochodami spadła o 10%.


kup artykuly platne