Tak rodzinnie jeszcze nie było

Sieć szwedzkich sklepów IKEA rozpoczęła nową kampanię pod hasłem #jesiennezmiany. W internecie oraz na antenie stacji telewizyjnych emitowany jest promujący ją spot zatytułowany „Anastazja”, którego bohaterami jest para młodych ludzi, oczekująca narodzin dziecka, i ich kilkunastomiesięczna córka Helenka.

Tytułowa bohaterka w reklamie opowiada o tym, jak poznała swojego partnera – Kubę, czym się zajmuje i jak się czuje w drugiej ciąży. Wszystko to dzieje się na tle codziennych zajęć, w niewielkim mieszkaniu, które urządzone jest meblami i dodatkami z oferty IKEA.

Słowo, które mogłoby najlepiej opisać spot, to naturalność. W reklamie nie ma wymuskanych wnętrz i bohaterów. Widzimy zamiast tego wygniecione ciuchy, brak makijażu i bałagan.

Kampanię przygotowała agencja reklamowa Grey Group Poland, a reżyserem jest Michał Marczak, autor filmu „Wszystkie nieprzespane noce”, nagrodzonego na festiwalu Sundance.

Podoba Wam się reklama w zupełnie nowej odsłonie?