Technologia w służbie zdrowiu

 

Posiadasz urządzenie mobilne? Jesteś zainteresowany jakością wody w Gdańsku i Sopocie, awariami i pracami planowanymi na sieci wod-kan w pobliżu twojego domu lub jakością wody na kąpieliskach? Jeśli odpowiedź na chociaż jedno z pytań brzmi „tak”, od 1 lipca możesz ściągnąć specjalna aplikację mobilną, którą dla swoich klientów przygotował Saur Neptun Gdańsk. Bezpłatna aplikacja – SNG Twoje wodociągi – dostępna jest w App Store na system iOS a także w Sklepie Play dla systemu Android.

– Bardzo zależy nam na szybkich i skutecznych kontaktach z klientami, dlatego oprócz tradycyjnych kanałów komunikacyjnych jak Biuro Obsługi Klienta, eBOK, infolinia, telefony alarmowe, Facebook czy Twitter postanowiliśmy uruchomić kolejny – tworząc specjalną aplikację na urządzenia mobilne, która 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pozwala na kontakt z nami – podkreśla Guy Fournier, prezes Saur Neptun Gdańsk.

Aplikacja dedykowana jest mieszkańcom Gdańska i Sopotu, spółdzielniom mieszkaniowym, zarządcom wspólnot mieszkaniowych, radom dzielnic, a także turystom zainteresowanym jakością wody w kąpieliskach. Jest ona całkowicie bezpłatna i pozbawiona reklam. Udostępniona została w dwóch najbardziej popularnych platformach urządzeń mobilnych: iOS – dostępna w AppStore oraz Android dostępna w Sklepie Play.

 

Aplikacja daje stały dostęp do następujących funkcjonalności:



  • najważniejsze wydarzenia związane z SNG,




  • występujące awarie,




  • jakość wody,




  • terminy i zakresy prac planowych,




  • jakość wody w kąpieliskach (Eko-plaża),




  • cenniki usług,




  • możliwość zgłaszania awarii,




  • powiadomienia o pojawiających się nowych informacjach z zakresu aktualności, jakości wody w kąpieliskach, planowych wyłączeniach wody, awariach.



– Wszystkie dane prezentowane w aplikacji pobierane są online z serwerów SNG, co sprawia, że użytkownik zawsze dysponuje najbardziej aktualną informacją. Dzięki integracji systemów informatycznych, komunikaty o awariach wprowadzane przez dyspozytorów pogotowia, publikowane są jednocześnie we wszystkich kanałach informacyjnych Spółki: na naszej stronie internetowej, w aplikacji mobilnej i systemie call center – zaznacza Jacek Kieloch, wiceprezes SNG. – Dodatkowo użytkownik otrzymał możliwość wyboru informacji ograniczonej do konkretnych dzielnic miasta. Notyfikacje o awariach wysyłane będą natychmiast po ich ukazaniu się, pozostałe powiadomienia będą wysyłane raz dziennie.

W przypadku informacji o awariach prezentowane jest miejsce awarii wraz z przewidywanym czasem jej usunięcia oraz lokalizacją zastępczego punktu poboru wody, o ile taki występuje. Również w przypadku prezentowania informacji dotyczących kąpielisk, oprócz danych o jakości wody prezentowane są punkty poboru na mapie.

W zakresie jakości wody dla większości punktów adresowych Gdańska i Sopotu można otrzymać informację o twardości wody oraz o ujęciu z którego dany punkt jest zasilany.

Aplikacja SNG Twoje wodociągi umożliwia także zgłaszanie awarii przez użytkownika. Do zgłoszenia można dołączyć zdjęcie oraz zaznaczyć miejsce awarii na mapie (lub w przypadku włączonej geolokalizacji system sam zidentyfikuje lokalizację gdzie się znajdujemy i podpowie dane adresowe konieczne do uzupełnienia).

– Zgłoszenie o awarii trafia do Centrum Działań Operacyjnych gdzie podejmowane są kolejne kroki w celu jej potwierdzenia i usunięcia – dodaje Stanisław Mikołajski, dyrektor ds. eksploatacji SNG.

Źródło: Informacja przesłana przez samorząd