„A Ty, czego szukasz w Święta?”

 



  • Allegro ruszyło z świąteczną kampanią z serii „Czego szukasz w Święta?”




  • W ciągu 3 minut ukazuje, jak za pomocą produktów stworzyć relacje z rodziną




  • Reklamę wyreżyserował szwedzki filmowiec Jesper Ericstam



 

Allegro – największa internetowa platforma handlowa w Polsce – ruszyło właśnie z świąteczną kampanią z serii „Czego szukasz w Święta?”. Nowy spot ma formę krótkometrażowego filmu. Nie reklamuje nachalnie produktów, dostępnych z pośrednictwem platformy, ale raczej w ciągu 3 minut ukazuje, jak za ich pomocą można stworzyć relacje z rodziną.

– Nie koncentrujemy się w niej na produkcie, ale na pokazywaniu jak funkcjonuje on w życiu użytkownika. Zamiast dosłowności są więc subtelne odniesienia, które kojarzą się z Allegro – komentuje pomysł na spot Bartłomiej Nowak z agencji Bardzo, która realizuje kampanię.

Reklamę wyreżyserował Jesper Ericstam. Szwedzki filmowiec nakręcił również poprzedni spot serwisu Allegro – „Gitara”, który zdobył srebrną nagrodę w 30. edycji międzynarodowego konkursu Epica. Oba spoty składają się na platformę reklamową „Czego szukasz?”, opracowaną przez agencję Bardzo. Film został wyprodukowany przez dom produkcyjny CutCut jako szósta z kolei realizacja. Sam pomysł na reklamę należy do Anny Kowalczyk-Nowak, Creative Group Head Bardzo i Huberta Stadnickiego. Konsultantem strategicznym był Antoni Trela.