Gdyński szpital przetestował specjalistyczną aplikację

 


  • Szpital Morski w Gdyni testował specjalistyczną aplikację iWound

  • Pozwala ona pacjentom na konsultacje lekarskie przez MMS i SMS

  • Za pomocą aplikacji lekarz prowadzący jest na bieżąco informowany o postępie leczenia

Przez 2 ostatnie miesiące Szpital Morski w Gdyni testował specjalistyczną aplikację iWound. Pozwala ona pacjentom w czasie rzeczywistym kontaktować się z lekarzem prowadzącym, przeprowadzając natychmiastowe konsultacje lekarskie przez MMS.

– Narzędzie, które usprawnia pracę lekarzy i pielęgniarek, daje możliwość konsultowania konkretnych przypadków z innymi specjalistami, porządkuje dokumentację, a nade wszystko usprawnia komunikację z pacjentem, który za pomocą aplikacji mobilnej na bieżąco jest informowany o postępie leczenia. Oczywiście, prowadzenie zdalnego leczenia nie zwalnia pacjenta z ewentualnej wizyty lekarskiej, jeśli zajdzie taka konieczność – ocenia dyrektorka do spraw pielęgniarstwa w Szpitalu Morskim w Gdyni Beata Gronowska.

Jak wyjaśnia Tomasz Kędziora – współtwórca specjalistycznej aplikacji iWound – natychmiastowe konsultacje lekarskie są możliwe dzięki wdrożeniu systemu krótkich wiadomości MMS i SMS.

– W ten sposób pacjent może zgłosić się do lekarza prowadzącego kiedy tylko zajdzie taka potrzeba. To też duża oszczędność czasu dla chorego, który nie musi osobiście pojawiać się w szpitalu na kontrolę i w ten sposób unika czekania w kolejce – podkreśla Kędziora.

kup artykuly platne