Elektroniczna tablica ogłoszeń w miejskim urzędzie

 

Wszystkie urzędowe ogłoszenia w jednym miejscu. Tak od początku stycznia jest w gorzowskim magistracie. Urząd zainstalował interaktywną, elektroniczną tablicę ogłoszeń. Tam znajdują się wszystkie obwieszczenia, informacje i ogłoszenia. Montaż tablicy to kolejny etap na drodze do poprawy jakości obsługi klienta w gorzowskim magistracie.

Do końca 2017 roku ogłoszenia, obwieszczenia, informacje o naborach, przetargach i licytacjach znajdowały się na tablicach ogłoszeń w różnych częściach budynku urzędu miasta przy ulicy Sikorskiego. Tablica, zamontowana w holu magistratu gromadzi wszystkie informacje i ogłoszenia w jednym miejscu z podziałem na kategorie i umożliwia łatwe oraz intuicyjne wyszukanie konkretnej informacji. Tablica działa na dotyk, ma łatwy dostęp do podstawowych funkcji oraz menu dla osób prawo i leworęcznych.

Urzędnicy odpowiedzialni za publikację ogłoszeń, umieszczają je zdalnie. To pozwala na łatwe dodanie ogłoszeń, grupowanie w kategorie oraz automatyczne usuwanie ogłoszeń, których termin ważności minął. Zastosowanie takiej formy prezentowania ogłoszeń pozwala na oszczędność miejsca i papieru.

Montaż tablicy kosztował ok. 14,7 tys. złotych, sfinansowano go ze środków własnych Miasta i w ramach poprawy komfortu i jakości obsługi klienta w gorzowskim magistracie.

Źródło: Informacja przesłana przez samorząd