Marka własna trenerki w sieci Rossmann

 

Po własnej marce kostiumów kąpielowych i przekąsek, trenerka motywacyjna Ewa Chodakowska zdecydowała się na wprowadzenie na rynek kosmetyków sygnowaną swoim nazwiskiem serię beBIO Cosmetics. Decyzję ogłosiła wczoraj w mediach społecznościowych, potwierdzając pogłoski, które pojawiały się od jakiegoś czasu. Jak zapewnia Chodakowska, w przeszłości podejmowała współpracę z firmami kosmetycznymi, stosując produkty, których działania na swoją skórę nie była świadoma. Postanowiła zatem stworzyć własną markę, wykorzystując w ponad 99% naturalne składniki.

– We współpracy z ekspertami kosmetycznymi stworzyłam żele, balsamy i dezodoranty, w których kryje się ponad 99% składników pochodzenia naturalnego. W każdym z nich znajdują się superfoods zainspirowane zdrową dietą: chia, spirulina, chlorella, jagody goji, granat, migdał, bambus, trawa cytrynowa, siemię lniane, aloes, dobroczynne oleje roślinne i o wiele więcej. W produkcji kosmetyków beBIO używamy wody dejonizowanej, która jest odzyskiwana. Mamy własną podoczyszczalnię ścieków, stosujemy także specjalną technologię wielowarstwową podczas produkcji opakowań, by skutecznie zminimalizować powstawanie odpadów. Wszystkie opakowania nadają się do recyclingu, zachowujemy przy tym najwyższe standardy jakości – promuje swoją markę kosmetyków na Instagramie Ewa Chodakowskia.

Marka własna Ewy Chodakowskiej składa się z żelu pod prysznic, balsamu do ciała i dezodorantu roll-on w 5 liniach zapachowych i w wersji bezzapachowej – dla alergików. Ich ceny wahają się od 16 do 30 zł.

– Wszystkie żele, balsamy i dezodoranty są całkowicie wegańskie i nietestowane na zwierzętach. Marka beBIO jest demokratyczna. Uważam, że naturalne produkty powinny być możliwe do kupienia na każdym rogu, w przystępnych cenach. Taka jest marka beBIO. Od 1 kwietnia dostępna we wszystkich sklepach sieci Rossmann – zapewnia trenerka motywacyjna.

kup artykuly platne