Nowe wynalazki na szczycie klimatycznym COP24

 

Globalni producenci towarów konsumpcyjnych, jak P&G i Ikea, przedstawili na szczycie klimatycznym COP24 w Katowicach nowe rozwiązania, które mają wpłynąć na zmiany klimatu i stan środowiska. Są wśród nich: detergent, który usuwa plamy z tłuszczu w zimnej wodzie, bateria łazienkowa, z której wypływa mniej wody, czy meble łatwiejsze do naprawienia. Jak stwierdzili globalni producenci podczas dyskusji o zrównoważonej konsumpcji na szczycie klimatycznym COP24, konsumenci muszą walczyć o zmiany klimatu zmieniając codzienne nawyki.

– Zmiana nawyków może nastąpić dopiero po jakimś czasie. Ale zależy nam na tym i do tego dążymy. Nasza definicja odpowiedzialnej konsumpcji to takie działanie, by ludzie byli szczęśliwsi, a nasza planeta zdrowsza – podkreśliła CEO i prezes zarządu P&G w Europie Centralnej Geraldine Huse.

Jak zaznaczyła podczas debaty na konsumpcji na szczycie klimatycznym COP24, poza redukcją emisji dwutlenku węgla, zużycia energii i wody w produkcji czy wytwarzania opakowań z materiałów nadających się do recyklingu, najbardziej istotna jest edukacja konsumentów i informowanie ich o nowych rozwiązaniach ekologicznych. Globalni producenci chcą walczyć o środowisko zachęcając konsumentów do zrównoważonej konsumpcji.

kup artykuly platne