Ponad 30% z nas w bankowych aplikacjach

 

Jak wynika z badania #MobilnyPortretPolaka, z bankowych aplikacji mobilnych korzysta coraz więcej Polaków. Obecnie do operacji bankowych, kupowania produktów i usług używa ich 31% polskiego społeczeństwa.

Smartfony są nie tylko naszym bankiem, ale także naszym sklepem. A wydaje się, że w najbliższej przyszłości jedno i drugie połączy się w jedną masteraplikację. Respondenci wyobrażają sobie, że to właśnie aplikacja bankowa może stać się centrum zarządzania naszymi zakupami i finansami – ocenia dyrektor Departamentu Public Relations w Banku Millennium Iwona Jarzębska.

Badania udowadniają, że z bankowych aplikacji mobilnych codziennie korzysta 19% Polaków i 10% Polek, co oznacza, że do operacji bankowych częściej używają ich mężczyźni. Najczęstsze usługi, z jakich korzystamy, to: płatność za produkty w sklepach internetowych, płacenie rachunków, płatności BLIK i zbliżeniowe, doładowywanie telefonu i płatności.

Zaledwie w ciągu ostatniego roku na zakupy w sklepach internetowych zdecydowało się ponad 70% użytkowników smartfonów. Mężczyźni kupowali przede wszystkim elektronikę (46%), odzież i obuwie (45%), książki (40%) oraz sprzęt sportowy (33%), a kobiety – odzież i obuwie (50%), książki (50%), kosmetyki (41%), jak również leki i suplementy diety (17%).

Źródło: Informacja z serwisu infoWire.pl

kup artykuly platne