Koniec czystych alkoholi?

 

Martini wprowadziło na rynek polski pierwszy od 40 lat nowy produkt do portfolio wermutów – Martini Fiero. Nowy produkt to reakcja na fakt, iż rynek alkoholi, szczególnie wśród osób urodzonych po 2000 roku, oczekuje nowych, świeżych produktów.

Po raz pierwszy Martini Fiero zostało wprowadzone w Niemczech, gdzie przyjęto je z dużym entuzjazmem. Teraz – zgodnie z oczekiwaniami – sytuacja ma powtórzyć się w Polsce. Marka Martini kojarzy się z radością, wakacyjnym lub imprezowym luzem i dobrą jakością. Ręczne zbierane owoce, tradycyjnie suszone na słońcu zachowują całą moc olejków eterycznych. Nie brakuje ich w Martini Fiero. Nowy brand wyróżnia jednak możliwość łączenia alkoholu z sokiem.

Martini od zawsze kojarzy się z koktajlami na bazie alkoholu, a trend na ich spożycie w zaskakującym tempie rozwija się w wielu krajach, w tym w Polsce. Propozycje takie jak: Manhattan czy spopularyzowana przez filmy o agencie 007 Vesper na stałe weszły do kanonu światowej kultury picia drinków.

Źródło: Portal Spożywczy

kup artykuly platne