Polska wersja językowa dostępna od dziś

Serwis Amazon postanowił odważnie wkroczyć na polski rynek. Od dziś klienci tego internetowego sklepu będą mogli korzystać z polskiej wersji serwisu amazon.com.

Celem działań jest zwiększenie zainteresowania ofertą Amazonu klientów i dostawców z Polski.

– Już obecnie jest ono całkiem spore. Mamy w Polsce szerokie grono klientów, którzy dotąd robili u nas zakupy, korzystając z różnych wersji naszego serwisu, w tym przede wszystkim niemieckiej, ale także brytyjskiej czy francuskiej. Szczególnie chętnie kupowali elektronikę, w tym czytniki e-booków Kindle, popularną kategorią są także zabawki – powiedział dyrektor ds. komunikacji konsumenckiej na Europę, Ben Howes.

 

Już teraz po polsku udostępnione zostały nawigacja serwisu i opisy kilku milionów produktów. Jak zapewniają przedstawiciele serwisu, kolejne elementy są wciąż tłumaczone.

– Polska jest dla nas ważnym krajem. Chcemy tu pozostać i kontynuować inwestycje. Nasz start w Polsce nie jest związany z działaniami konkurencji – lokalnej, czy międzynarodowej, skupiamy się przede wszystkim na konsumentach – zapewniał Howes.

Amazon uruchomił ponadto polskojęzyczny dział obsługi klienta. Można się z nim kontaktować przez e-mail i telefon.