Odłóż telefon za kierownicą

 


  • Santander Bank Polska rozpoczął kampanię społeczną #Zaparkuj telefon i jedź

  • Ma ona uświadomić ryzyko związane z korzystaniem ze smarfona za kierownicą

  • To pierwszy tak szeroki projekt edukacyjny w Polsce

Ruszyła kampania społeczna #Zaparkuj telefon i jedź. Ma ona na celu zwrócenie uwagi na nagminne korzystanie za kierownicą z telefonu komórkowego, w tym pisanie SMS-ów. Jak zauważają organizatorzy akcji – Santander Bank Polska, kierowcy powinni uświadomić sobie ryzyko patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę i wyeliminować niechlubną praktykę.

– W ramach projektu „Jak Jeździsz”, którego ambasadorem jest kierowca wyścigowy Kuba Giermaziak, nieustająco obserwujemy to, co dzieje się na polskich drogach. Niestety, to ciągle wypadki dominują w doniesieniach medialnych. Od paru lat wśród przyczyn do nich prowadzących coraz częściej wymienia się korzystanie ze smartfonów. Zresztą nietrudno zauważyć – wystarczy, będąc przechodniem, przyjrzeć się kierowcom czekającym na zmianę świateł. Postanowiliśmy zareagować i zatrzymać ten niechlubny trend. W codziennym życiu telefony właściwie przyrosły nam do rąk, ale na czas jazdy samochodem naprawdę warto je zaparkować – mówi Dyrektor Biura Sponsoringu i Projektów Relacyjnych Santander Bank Polska Katarzyna Meissner.

W Badaniu przeprowadzonym dla Santander Bank Polska 12% kierowców zadeklarowało, że za kierownicą często lub bardzo często czyta wiadomości SMS, tyle samo rozmawia be zużycia zestawu głośnomówiącego, 7% przyznaje się do pisania SMS-ów, a 6% przegląda media społecznościowe.

Kampania społeczna #Zaparkuj telefon i jedź to pierwszy tak szeroki projekt edukacyjny, obejmujący spoty w 124 stacjach radiowych.


Źródło: Informacja z serwisu infoWire.pl


kup artykuly platne