Została twarzą akcesoriów i urządzeń do włosów

Doniesienia o planach współpracy jednej z najpopularniejszych na świecie celebrytek Paris Hilton z  siecią Lidl pojawiały się już w grudniu. Teraz okazało się, że rzeczywiście doszły do skutku.





 

Get the look here: @LidlDe #HereComesParis #Blonde #Curly

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Paris Hilton (@parishilton)




Dziedziczka wielkiej fortuny zaprojektowała dla dyskontów we Francji limitowaną serię lokówek, szczotek i suszarek. Stała się również twarzą akcesoriów do włosów – na antenie francuskiej TV pojawiła się już reklama z jej udziałem.

Hilton sygnuje linię produktów swoim nazwiskiem, a także nakręciła wideoklip, który można został opublikowany w sieci. Można na nim zobaczyć celebrytkę prezentującą własną kolekcję produktów dla Lidla. Co ciekawe, dziedziczka wystąpiła w niej w kreacji od Saint Laurent, która jest warta co najmniej 20 tysięcy dolarów.





 

#DiamondsAreAGirlsBestFriend ✨👸🏼💎✨

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Paris Hilton (@parishilton)




Jak podobają się wam efekty tej nietypowej współpracy?