Gadżet niespotykany dotąd na rynku

 



  • Producent chipsów Tostitos stworzył przekąskę z wbudowanym alkomatem




  • Dzięki wbudowanemu czujnikowi w wydychanym powietrzu jest wykrywany alkohol




  • Innowacyjna paczka została stworzona z myślą o Super Bowl



 

Producent chipsów Tostitos – Goodby Silverstein & Partners – wprowadził na rynek niespotykany dotąd gadżet – przekąskę z wbudowanym alkomatem.

Dzięki wbudowanemu w opakowanie czujnikowi połączonemu z mikrosensorem, w wydychanym powietrzu jest wykrywany alkohol. Niedopuszczalna ilość promili zostaje zasygnalizowana wyświetlonym na czarnym opakowaniu w krwistoczerwonych kolorach znakiem oraz komunikatem „Piłeś, nie jedź”, dając do zrozumienia, że warto zrezygnować z jazdy samochodem i skorzystać z podwiezienia.



Co więcej, na inteligentnej przekąsce wyświetli się również specjalny kod, który umożliwi przejazd Uberem ze zniżką w wysokości 10 dolarów. Ułatwiona zostanie również sama komunikacja z przewoźnikiem. Dzięki modułowi NFC, w który wyposażone jest opakowanie chipsów, zainicjować rozmowę w celu zamówienia Ubera można wyłącznie przykładając smartfona.

Innowacyjna paczka chipsów została stworzona z myślą o kibicach świętujących finał rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl. W 2016 roku podczas powrotów z rozgrywek w wypadkach spowodowanych zginęło 45 osób, potrąconych przez pijanych kierowców.

 

– Jesteśmy dumni z naszego nowego produktu. Jest to pierwsza na świecie paczka czipsów z wbudowanym czipem, która pozwoli klientom bezpiecznie wrócić do swoich domów. Zbliża się finał Super Bowl, a wszyscy wiemy, jakie emocje wśród ludzi wywołuje football. Jak łatwo jest przesadzić z alkoholem... Chcemy, by w tym roku przyjacielem, po którego zadzwonicie z prośbą o transport, były chrupki Tostitos – skomentował Roger Baran, dyrektor kreatywny Goodby Silverstein & Partners.