Sieci gastronomiczne i ich kampanie

 

Serwis retaildive.com przeanalizował reklamy sieci gastronomicznych, zaskakując konsumentów coraz dziwniejszymi kampaniami. Jak próbowali udowodnić obserwatorzy rynku, absurdy pojawiają się w reklamach jedzenia z McDonald's, Dunkin' i Burger King.

W kampanii McDonald's fani – dzięki współpracy z Uber Eats i marką meblową La-Z-Boy – mogą wygrać w loterii kanapę McDelivery Couch. W meblu, wykonanym z tkaniny odpornej na plamy, jest w niej wbudowana chłodnica McFlurry, ładowarka do telefonów, uchwyt na kubek i regulowane fotele.





 


 

 


 

 



 

 

 


 

 


 

 

 


Something’s baking... get ‘em fresh tomorrow! 🍩

Post udostępniony przez Dunkin’ (@dunkin)




Na inny absurdalny pomysł wpadł Dunkin', który ogłosił wznowienie sprzedaży trampek, powstałych we współpracy z firmą Saucony. Ma to być hołdem na cześć bostońskiego maratonu. Buty będą dostępne zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci.

Burger King uruchomił natomiast usługę subskrypcji kawy. Co więcej, klienci mogą również zyskać darmowy zestaw Whopper, jeśli uruchomią aplikację i będą jej używając do „wypalenia” reklam rywala. W ten sposób kampania „Burn That Ad” wykorzystuje rzeczywistość wirtualną do podpalenia konkurencji.

kup artykuly platne