Pilot i podejście do pasażera

 

Nietypowe wynagrodzenie za opóźnienie samolotu spotkało pasażerów linii lotniczych Mesa Airlines. Jeden z pilotów postanowił umilić podróżującym i załodze wydłużające się oczekiwanie na lot. W tym celu – w ramach lunchu – zamówił z pobliskiego Fat Guy’s Burger Bar na lotnisko 70 hamburgerów, po jednym dla wszystkich czekających na wylot.

Hamburgery miały wynagrodzić oczekującym ponad dwugodzinne opóźnienie wylotu samolotu z Międzynarodowego Lotniska w Tulsie w stanie Oklahoma. Jak udało się ustalić „The Houston Chronicle”, kreatywny pilot to kpt. Matthew Hoshor. Choć sam pilot nie wypowiada się o sprawie, głos zabrał przedstawiciel linii lotniczych.

– To świetny gość. Jesteśmy z niego dumni. Jego zachowanie wykraczało daleko poza zwykłą usługę przewozową. Mieć takiego pracownika to ogromna radość – skomentował przedstawiciel przewoźnika Jonathan Ornstein.

kup artykuly platne