Nagły spadek energii może trafić się w każdej chwili. Nawet jeśli jesz regularnie posiłki przez cały dzień, pomiędzy nimi możesz poczuć się głodny i potrzebować przekąski. Co zjeść, aby nie odczuć tylko krótkotrwałej ulgi, która finalnie uczyni cię bardziej zmęczonym?

infoplanet zdrowa kuchnia pozywne przekaski

Zdrowe przekąski, które dają energię

Istnieje szeroki wybór zdrowych przekąsek, zawierających wiele białka, które jest trawione powoli i utrzymuje stały poziom cukru we krwi, zachowując głód w ryzach. Oto kilka pomysłów, które pomogą ci przetrwać między posiłkami:


  • serowe paluszki;

  • jajko na twardo;

  • seler naciowy z masłem orzechowym;

  • jogurt grecki;

  • pełnoziarniste batony proteinowe;

  • niskotłuszczowe mleko czekoladowe;

  • garść migdałów;

  • jabłko lub banan;

  • prażona kukurydza;

  • czerwona papryka z hummusem;

  • komosa ryżowa;

  • jagody.

infoplanet zdrowa kuchnia pozywne przekaski

Niektóre z tych przekąsek mogą wymagać przygotowania, ale wszystkie są produktami wysokoenergetycznymi, które zapewniają szybki zastrzyk energii. Dzięki nim możesz odpowiednio dbać o swoje ciało, unikać objadania się między posiłkami i utrzymywać poziom energii przez cały dzień.