Co robić, gdy mniej więcej o 16.00 dopada cię popołudniowy spadek formy? Poziom cukru we krwi spada, a Ty zastanawiasz się, w jaki sposób pracować nad swoją energią? Oto nietuzinkowe, ale skuteczne sposoby radzenia sobie z popołudniowym spadkiem energii. Nic przełomowego, czy wielkiego, ale działa!


  • Wspinaj się po schodach w swoim budynku, bez żadnego powodu, poza tym, że twoja krew popłynie.

  • Pij wodę. Często zmęczenie nie bierze się z potrzeby wypicia kawy, to odwodnienie.

  • Znajdź pusty pokój, połóż się na podłodze, zbierz myśli, wyobraź sobie kolację.

  • Odłóż telefon i wyjdź 15 minut na zewnątrz. Przypomnij sobie, że istnieje świat poza twoją pracą.

  • Naucz się ćwiczeń oddechowych i odzyskaj wysoki poziom tlenu.

infoplanet lifestyle 11 sposobow na spadek formy ziewac.jpg


  • Wykradnij się na popołudniowy wypad na siłownię.

  • Zajrzyj w media społecznościowe, a może znajdziesz inspirację do dalszej pracy.

  • Zjedz ciastko lub kawałek czekolady. Czasami po prostu tak trzeba.

  • Wyszoruj delikatnie twarz, a później nałóż krem nawilżający. Będziesz świeży jak nigdy.

  • Skorzystaj z kulki antystresowej i wyciśnij z niej coś ciekawego.

  • Prześpij się.

kup artykuly platne