Choć wygodniej byłoby przyjąć, że szczupła budowa ciała top modelek jest kwestią dziedziczną, patrząc realnie wiemy, że utrzymanie takiej sylwetki wymaga ogromnej pracy, harmonogramów żywieniowych oraz wsparcia całego sztabu osób.

Jednak, jak twierdza specjaliści, podstawą w osiągnieciu i utrzymaniu idealnej postury ciała jest dieta. Oto pięć modelowych planów żywienia stosowanych przez modelki. Opracowane indywidualnie i w ścisłej tajemnicy przez najlepszych dietetyków – dla Was całkowicie za darmo.

Gisele Bündchen: Dieta roślinna

Szczegóły dotyczące organicznego programu żywienia Gisele Bündchen i Toma Brady'ego są dostępne publicznie od 2016 roku. Wówczas ich dieta opracowywana przez osobistego szefa kuchni Allena Campbella, zrobiła furorę wśród osób, dla których ważne jest zdrowie. Dieta Gisele Bündchen składa się w prawie 80% z warzyw, które uzupełniają pełne ziarna, takie jak proso, komosa ryżowa i fasola, a także chude mięso, takie jak stek, kaczka i dziki łosoś. Dieta obejmuje długą listę zakazów: biały cukier, białą mąkę, jodowaną sól, kofeinę, grzyby oraz świeże owoce.








Lily Aldridge: Dieta pudełkowa Sakara

Lily Aldridge stosuje opcję superodżywiania bez zakupów, przygotowywania i porcjowania – eleganckie i zdrowe posiłki zapewnia jej Sakara. Dostępne w trzy- lub pięciodniowych subskrypcjach plany żywienia zapewniają jednocześnie dostarczanie świeżych, w pełni organicznych, wegetariańskich śniadań, obiadów, kolacji i napojów wprost do domu. Wszystko, co musisz zrobić, to nabrać siły, aby podnieść wieczko i… zjeść.




 

Roman Nights ✨

Post udostępniony przez Lily Aldridge (@lilyaldridge)






Carolyn Murphy: Dieta alkaliczna

Zasadowa dieta, która ogranicza kwaśną żywność w celu zmiany poziomu pH organizmu, zawiera owoce, warzywa, orzechy, rośliny strączkowe, natomiast praktycznie eliminuje: mięso, ryby, nabiał, jajka, ziarna i alkohol. Podczas gdy przeciwnicy tej diety twierdzą, że proces trawienia i tak zakłada wprowadzanie wszystkich spożywanych produktów do kwasu w żołądku, co ogranicza jakikolwiek efekt równoważenia pH, dieta preferuje produkty o niskiej zawartości tłuszczu, co jest niezaprzeczalnie przyjazne dla serca.




 

Painting the town red 🌹@americanashops #AmericanaManhasset

Post udostępniony przez Carolyn Murphy (@carolynmurphy)






Miranda Kerr: Dieta według grupy krwi

Omawiany system żywieniowy jest przeznaczana dla każdego z czterech rodzajów grup krwi (A, B, AB i O) osobno i nakłada na jego zwolenników konieczność spożywania diety wegetariańskiej, w której wykluczona jest dodatkowo: kukurydza, pszenica i niektóre ziarna. Dieta była dokładnie badana w 2014 roku pod względem korzyści płynących z jej stosowania i korelacji z typami krwi uczestników. Nie wykryto żadnych powiazań, z wyjątkiem grupy krwi A, który ma właśnie Miranda Kerr. W tym przypadku dieta obniżyła BMI, ciśnienie krwi, cholesterol, poziom insuliny i inne markery.




 

@stellarmag 📸 by @ninomunoz

Post udostępniony przez Miranda (@mirandakerr)






Bridget Malcolm: Dieta wegańska

Dieta wegańska, którą reklamują wszyscy od Beyoncé po australijską modelkę Victoria's Secret Bridget Malcolm, jest wolna od wszystkich produktów pochodzenia zwierzęcego. Jej podstawowe składniki to: owoce, warzywa i ziarna, które zaspokaja wszystkie potrzeby żywieniowe właściwe zbilansowanym posiłkom. „Kiedy zostałam weganką, usłyszałam od wielu osób, że bije ode mnie nowy blask” –relacjonuje Malcolm, która w 215 roku zdobyła tytuł „Sexy wegetarian”. Jednak, jak twierdzi modelka, to nie jedyny powód, dla którego będzie nadal trwać przy swojej zielonej kuchni.






 

During this shoot I was battling PMDD unknowingly. Everyone on set was absolutely amazing, so sweet and the trip went well. I am so thankful for that. However, I was an anxious wreck, second guessing myself and terrified of the dark. It has been a hellish couple of weeks for my anxiety and general mental well being. But I finally have a diagnosis - PMDD. Not a lot is known about this condition, except that it affects 3-8% of women, and has something to do with damaged hormone receptors.. 15% of women attempt suicide with PMDD. Today on the blog I write from my low point. I am struggling. It is ok to admit that. Nobody is 100% all the time. Nobody should be. It is when we hit the dark, rock bottoms that we are forced to find a new way, and to stop living life in a reactionary state. I love my life. And I will get it back. Link in bio.

Post udostępniony przez Bridget Malcolm (@bridgetmalcolm)